Guda Koster

GUDA KOSTER: APRANGA KAIP TAPATYBĖS ŽYMĖ

Savo instaliacijose, skulptūrose ir nuotraukose olandų menininkė Guda Koster transformuoja žmogaus kūną ir sukuria naują tapatybę savo veikėjams arba sau pačiai naudodama drabužį kaip pagrindinę meno formą, derindama ją su raštais ir spalvomis, kurdama siurrealistines istorijas.

Apranga apibrėžia mūsų kasdieninį gyvenimą, socialinę padėtį, sąveiką su kitais žmonėmis ir požiūrį į save. Dažnai išpūsta ir su humoru pateikta realybė yra iškreipiama arba, tiksliau tariant, sumaniai paslepiama koduose ir reikšmėse, kuriuos galime iššifruoti sutelkdami dėmesį į aplinką arba drabužius, kuriamus pačios menininkės.

Guda Koster taip pat mėgsta žaisti su iliuzija ir kontrastu tarp matomo ir nematomo. Nematomi žmonių veidai, paslėpti už mažų namelių, geometrinių formų ar tam tikrų socialinių ar religinių naštos ženklų, ištrina ribas tarp žmogaus ir konteksto, skatina paslaptingumą ir norą sužinoti daugiau, suteikdami kūriniams universalumo.

Andreea Cazan
The re:art įkūrėja, 2014

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*